تعرفه های فوق بر اساس تعداد کل بازاریابان (فعال و غیرفعال) است که در سیستم ثبت نام کرده اند.
خدمات پشتیبانی شامل رفع اشکالات ایجاد شده در سایت و اپلیکیشن و راهنمایی جهت بروزرسانی و نگهداری سایت می باشد.
جهت پشتیبانی تلفنی طبق ساعات جدول فوق ، یک خط تماس مستقیم به کاربر ارائه می گردد.
در سطوح پشتیبانی نقره ای، طلایی و vip جهت بروزرسانی امکانات عمومی و نسخه های جدید پنل مدیریت و دفتر کار، در هر نوبت از طریق تیکت درخواست توسط کاربر ارسال می گردد.
تغییرات ساختاری در امکانات سیستم ، ماژول ها و طراحی و تولید محتوا ، شامل خدمات پشتیبانی نمی گردد و سفارشی سازی محسوب می گردد.
موارد برنامه نویسی امکانات سفارشی طبق تعرفه سال ۱۴۰۱ به ازای هر ساعت مبلغ ۶۰۰,۰۰۰ تومان می باشد.